رونمایی از چند فناوری جدید شرکت Yizumi در ماشین آلات تزریق پلاستیک

شرکت چینی Yizumi که در سال های اخیر این شرکت روی ارائه راه حل مهندسی جهت برابری با فناوری پیشرفته اروپا تمرکز داشته است، امسال از چند فناوری جدید رونمایی کرد: FoamPro + DecoPro، MultiPro، OpticPro و PacPro.

شرکت چینی Yizumi از شرکت هایی است که با هدف رقابت با تولیدات اروپا و امریکا، در نمایشگاه های پلاستیک شرکت می کند. به اعتقاد مدیران این شرکت، راه حل های مهندسی در مقایسه با ماشین های جدید و پیشرفته جای بیشتری در بازار امروز پلاستیک دارند. در سال های اخیر نیز این شرکت روی ارائه راه حل مهندسی جهت برابری با فناوری پیشرفته اروپا تمرکز داشته است. این شرکت امسال از چند فناوری جدید رونمایی کرد: FoamPro + DecoPro، MultiPro، OpticPro و PacPro.

 FoamPro + DecoPro: راه حل بهبود قطعات تزئینی خودرو

شرکت Yizumi یک پوشش موتور خودرو را با قالب گیری تزریقی تولیدمی کند که دارای سطح فومی و تزئین فویل آلومینیومی است. این کار با استفاده از فرآیند FoamPro + DecoPro انجام پذیر است، فرآیندی که جهت بهبود قطعات تزئینی خودرو طراحی شده است.

ترکیب فرآیندهای FoamPro و DecoPro می تواند نیازهای مربوط به مواد تزئینی مانند فلز، چرم، و روکش ها را برطرف کند. استفاده از این فرآیند منجر به کاهش وزن قطعه تا 30%، کوتاه شدن چرخه زمانی تا 15%، حذف جمع شدگی و تاب برداشتن قطعه و کاهش هزینه میشود و نهایتا سطح قطعه، ظاهر فویلی و خاص دارد.

نسل جدید فرآیند با هدف تزریق LSR و چند جزئی

جهت تامین نیازهای هر مشتری و برآورده کردن مشکلات مربوط به قالب گیری تزریقی چند جزئی با دو ماده، سه ماده و حتی مواد خاص، شرکت Yizumi یک دستگاه قالب گیری تزریقی چند جزئی پیشرفته با نام سری C عرضه کرده است. در نمایشگاه چایناپلاس برای اولین بار، MultiPro با دستگاه قالب گیری تزریقی مدل 260 سری C همراه شده بود تا تولید لیوان های با ظرفیت 400 میلی لیتری دو رنگ با ظرفیت بالا نمایش داده شود.

OpticPro، مخصوص قالب گیری لنزهای LSR

دستگاه های قالب گیری تزریقی محصولات الکتریکی سری FF با همکاری شرکت Yizumi و شرکای اروپایی طراحی شده است، جهت تولید لنزهای چراغ های خیابانی LSR به صورت تمام اتوماتیک به همراه خارج کردن قطعات از قالب و بسته بندی آن 

PacPro: قالب گیری 4 لیوان کوچک IML طی چرخه 3 ثانیه ای

PacPro با تمرکز بر بازار بسته بندی پیشرفته به نمایش درآمده است. این فرآیند مخصوص قالب گیری تزریقی سریع بسته بندی های IML با دیواره نازک است. این فرآیند با سری جدید دستگاه های PAC200، قالب تهیه لیوان های کوچک 4 حفره ای با سرعت بالای شرکت Yizumi کار کرده و یک ربات کاملا اتوماتیک، با خروج لیوان های از قالب، زمان هر چرخه از تولید را 3 ثانیه یا کمتر میکند.

علاوه بر فرآیندهای جدید، Yizumi نسخه به روز شده از دستگاه تزریق سروو خود را نیز رونمایی کرده است که با استفاده از آن سری های اسپری آب پاش در یک قالب 24 حفره ای تزریق می شود. دستگاه A5S میتواند به عنوان یک دستگاه قالب گیری قطعات عمومی، نیازهای صنایع مختلف مانند بسته بندی آرایشی را برطرف کرده و در کاربردهای مختلف استفاده شود.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران