مهار قیمت‌ها با امنیتی‌کردن فضا در بخش پایین‌دستی‌پتروشیمی/ دستگیری برخی از فعالان صنایع پلاستیک

همان مدلی که در بازار ارز سبب کاهش شدید نرخ ارز شده این بار با امنیتی کردن فضا در بخش پایین دستی پتروشیمی، دولت در پی مهار قیمت هاست. شنیده ها حاکی از دستگیری برخی از فعالان صنایع پلاستیک که در خرید و فروش پت، پی وی سی و پلی پروپیلن نقش داشته اند، می باشد.

براساس شنیده ها برخی از فعالان صنایع پلاستیک که در خرید و فروش پت، پی وی سی و پلی پروپیلن نقش داشته اند دستگیر شده و در اختیار نهادهای اطلاعاتی قرار گرفته اند.

همان مدلی که در بازار ارز سبب کاهش شدید نرخ ارز شده این بار با امنیتی کردن فضا در بخش پایین دستی پتروشیمی، دولت در پی مهار قیمت هاست که اتفاقا موفق هم بوده و شاهد کاهش ۲۰۰، ۳۰۰ تومانی قیمت ها به صورات روزانه هستیم.

بر اساس شنیده ها و با توجه به اسم هایی چون آقای ح، آقای خ، آقای ص و ... عمدتا کسانی مورد توجه بوده اند که مواد را با دلار ۴۲۰۰ وارد کرده اند و به چند برابر قیمت فروخته اند. در بین دستگیر شدگان تعدادی از تولیدکنندگان هم به چشم می خورند.

گفته می شود برخی از فعالان صنایع پلاستیک از روز شنبه غیب شده اند.

در این بین سید رحیم مقیمی رییس اتحادیه پلاستیک تهران ضمن تایید دستگیری تعدادی از خریداران مواد پت گفت: کسی که مجرم است به سزای اعمالش می رسد وکسی که از خود دفاع کند و جرمی مرتکب نشده باید آزاد شود.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت ارز و دلار، قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران