رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

فعال سازی کد ورود برای خریداران مواد اولیه پتروشیمی

در نشست ستاد تسهیل و وفع موانع تولید مصوب شد که تا زمان بررسی پرونده در تعزیرات حکومتی، فعالیت واحد های فعال و اشتغال زای مصرف کننده مواد پتروشیمی تداوم یابد و کد ورود برای خرید مواد اولیه آنها فعال شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان در نشست ستاد تسهیل و وفع موانع تولید که در راستای پیگیری مصوبات سفر معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، برگزار شد از هدف گذاری فعال سازی کد ورود و خرید مواد اولیه واحد های تولیدی با مصرف مواد پتروشیمی خبر داد و گفت: تخلفات برخی از واحد های تولیدی که از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می کردند، در بازرسی ها محرز و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

داریوش دیودیده با اشاره به وضعیت کد ورود این واحد ها افزود:  مصوب شد تا زمان بررسی پرونده در تعزیرات حکومتی، فعالیت واحد های فعال و اشتغال زای مصرف کننده مواد پتروشیمی ادامه داشته باشد و کد ورود برای خرید مواد اولیه آنها فعال شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظارت مناسب بر این واحد ها انجام خواهد شد و در صورت تخلف مجدد، کد خرید آنها بسته و گزارش و تهیه مستندات نیز برای اعمال قانون اجرایی می شود.

دیودیده با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد تاکید است گفت: اجرا نشدن مصوبات این کارگروه تخلف محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هدف حمایت از تولید و استمرار فعالیت واحد های تولیدی است، اضافه کرد: موضوع ایجاد شرکت حمل و نقل در کارخانه آجر دهدشت، بدهی های این کارخانه به شرکت های خدمات رسان (شرکت گاز و برق) از جمله موارد مطرح شده در نشست بود که مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه عملیاتی شود.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران