تشکیل ستادی برای پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض خریداران توسط سایپا و ایران خودرو

فرشاد مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادهایی مجزا در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها، پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان و خریداران خودرو است.

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده و به اعتراض مشتریان نسبت به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می کنند.

مقیمی در ادامه افزود: امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستادها مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه‌بندی محصولات خودروسازان، متقاضیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر، می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودروساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

ستاد مشتریان ایران‌خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر (کفش ملی سابق ) واقع است.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

نظرات کاربران