تولید یک مستربچ افزودنی کمک فرایند در تولید بطری‌های PET

 شرکت Sukano، خبر از تولید یک مستربچ افزودنی کمک فرایند در تولید بطری‌های PET  داده است. این افزودنی به خصوص در فرآیند ISBM  (Injection Stretch Blow Molded ) تولید بطری‌های PET  بسیار خوب عمل می‌کند.

 شرکت Sukano  که شرکتی پیشرو در زمینه‌ی تولیدات مستربچ‌های افزودنی، رنگی و آمیزه‌های خاص برای پلی‌استرها شناخته می‌شود، خبر از تولید یک مستربچ افزودنی کمک فرایند در تولید بطری‌های PET  داده است. این افزودنی به خصوص در فرآیند ISBM  (Injection Stretch Blow Molded ) تولید بطری‌های PET  بسیار خوب عمل می‌کند. 

 

استفاده از این مستربچ افزودنی به تولیدکننده کمک می‌کند تا برای حمل بطری روی تسمه نقاله نیازی به پوشش پاششی (Spray Coating ) نداشته باشد. این مستربچ حین فرایند و یا حین قالب گیری با PET  یا RPET  آمیزه شده و به عنوان یک مستربچ جامد به مصرف کننده عرضه می‌شود. 

 

این افزودنی حتی در درصدهای اندک نیز به خوبی در PET  پراکنده شده و ضریب اصطکاک (COF ) آن را تا مقادیر چشمگیری کاهش می‌دهد. این افزودنی با ایجاد یک میکرو ساختار خوب، بافت سطحی اصلاح شده‌ای را ایجاد می‌کند. 

 

این مستربچ جدید تحرکی شبیه به سیلیکون را در مواد PET  ایجاد کرده و در عین حال موجب حفظ شفافیت می‌شود. استفاده از این افزودنی از ایجاد هرگونه کدری جلوگیری می‌کند. به همین دلیل استفاده از این نوع مستربچ در بطری‌های شفاف و رنگی برای نگهداری مواد آرایشی بهداشتی و لوازم شوینده مشکلی ایجاد نمی‌کند. 

نظرات کاربران