ارائه تعدادی پلیمر جدید در آمریکای جنوبی توسط شرکت صنایع شیمیایی سولوی

شرکت صنایع شیمیایی سولوی (Solvay)، مستقر در بلژیک، از برنامه خود برای ارائه تعدادی پلیمر جدید در برزیل با هدف کاربرد در صنایع حمل و نقل پایدار (sustainable mobility)، انرژی و سلامت خبر داد.

به نقل از پلاتس، شرکت صنایع شیمیایی سولوی (Solvay)، مستقر در بلژیک، روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در حاشیه نمایشگاه فئیپلاستیک 2019 (Feiplastic 2019) برزیل، از برنامه خود برای ارائه تعدادی پلیمر جدید در برزیل با هدف کاربرد در صنایع حمل و نقل پایدار (sustainable mobility)، انرژی و سلامت خبر داد.

فئیپلاستیک رویدادی بین المللی در حوزه صنعت پلاستیک است که در سائو پائولو برزیل برگزار می شود.

ژوزیمار فازولاره، مدیر شاخه فروش و بازاریابی پلیمرهای ویژه شرکت سولوی در آمریکای جنوبی، عنوان کرد: با ارائه پلیمرهای ویژه برخوردار از خواص نوآورانه که به دلیل داشتن مزیت های فراوان می توانند جایگزین دیگر مواد در صنایع مختلف شوند، در حال تقویت عملیات و حضور خود در سطح منطقه هستیم.

فازولاره افزود: در نتیجه این اقدام می توان خوشبین بود که ظرف سال های آتی شاهد رشد اقتصادی در آمریکای جنوبی باشیم.
پلیمرهای یادشده در حمل و نقل پایدار کاربرد دارند و محصولاتی شامل قطعات مورد استفاده در دوچرخه های الکتریکی را در بر می گیرند. شیوه حمل و نقل و روندی که از قاره سبز آغاز شد و در حال جهانی شدن است.

در بخش انرژی تجدیدپذیر، شرکت سولوی می گوید در نظر دارد پلیمرهای Soef PVDF و Halar ECTFE را عرضه کند. محصولاتی که به جای شیشه در صفحات جلویی و پشتی پنل های فتوولتاییک (photovoltaic panels) کاربرد دارد. بنا بر اعلام این شرکت، محصولات یادشده ضمن سبکتر کردن ساختار و بهبود راندمان سلول های فتوولتاییک، پایداری طولانی مدت را در معرض آفتاب و تغییرات جوی تضمین می کند. 

نظرات کاربران