کشف انبار خودروهای کامل‌شده‌ و احتکارشده سایپا

بر اساس خبرهای رسیده، انبوهی از خودروهای کامل‌شده‌ی خودروسازی سایپا در یک پارکینگ بسیار بزرگ دپو شده‌اند و لازم است هر چه سریع‌تر مسئولان ذی‌ربط این انبار خودروهای ظاهرا احتکارشده را از سایپا پیجویی کنند و آن را به مشتریان صنعت خودرو تحویل دهند.  

در حالی که بازار خودرو، از نبود خودرو آشفته شده و همین درگیری فراوانی را میان قطعه‌سازان و تامین‌کنندگان با خودروسازان پدید آورده و از سوی دیگر مردم را به علت افزایش قیمت به شدت در فشار گذاشته شده و در همین بازار نیز، خودروسازان با بدقولی فراوان خودرو ا به مشتریان تحویل می‌دهند، فیلمی به دست ما رسیده که در کمال شگفتی انبوهی از خودروهای کامل‌شده‌ی خودروسازی سایپا را که در یک پارکینگ بسیار بزرگ دپو شده‌اند نشان می‌دهد. طبعا ورود این حجم از خودروهای سایپا به بازار می‌تواند تعادل منطقی را دوباره به قیمت‌گذاری این خودروها نیز برگرداند که شاید همین دلیل پنهان کردن این تعداد پرشمار از خودروهای ظاهرا کامل‌شده‌ی این غول خودروسازی باشند.  

لازم است هر چه سریع‌تر مسئولان ذی‌ربط این انبار خودروهای ظاهرا احتکارشده را از سایپا پیجویی کنند و آن را به مشتریان صنعت خودرو تحویل دهند.  
پرسش این است که اگر چنین حجم احتکاری از سوی یک شرکت در بازاری مثل سکه یا سلولزی و مانند آن می‌تواند برخوردهای قهرآمیز مسئولان ذی‌ربط را به دنبال داشته باشد، چرا چنین انبار بزرگی از خودروهای پنهان‌شده، واکنش مسئولان را در پی نداشته است.   
این انبار بزرگ سایپا، در خط کندرو کیلومتر 11 اتوبان فتح واقع شده است.  
کارگر نیوز آماده است در صورت لزوم توضیحات و پاسخ خودروسازی سایپا و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این تصاویر و خودروهای پنهان‌شده را منتشر کند.

نظرات کاربران