افزایش ۲۹ درصدی نرخ فروش PVC پتروشیمی غدیر/ کاهش محسوس مقادیر فروش

محصول پلی وینیل کلراید شرکت پتروشیمی غدیر در تیر ماه سال جاری موفق به فروش ۶ هزار و ۵۱۶ تن با متوسط نرخ ۸۷ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال شد که نرخ فروش هر تن محصول در مقایسه با ماه گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شرکت پتروشیمی غدیر در تیر ماه سال جاری موفق به فروش ۶ هزارو ۵۱۶ تن محصول پلی وینیل کلراید با متوسط نرخ ۸۷ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال شده است. 
نرخ فروش هر تن محصول در مقایسه با ماه گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد تا به این ترتیب روند افزایشی نرخ‌های فروش محصول این شرکت به ۶ ماه برسد. افزایش نرخ این محصول در مقایسه با ابتدای سال جاری در حدود ۲۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در نمودار روند نرخ فروش این محصول در ۶ ماه گذشته ارائه شده است.
با این حال و علیرغم رشد قابل ملاحظه نرخ‌های فروش شاهد کاهش جدی مقادیر فروش شرکت هستیم. در حالی که مقادیر فروش پی‌وی‌سی در ۴ ماهه سال ۹۷ به بیش از ۴۴ هزار تن رسیده بود، مقادیر فروش ۴ ماهه سال جاری کمتر از ۳۰ هزار تن بوده که نشان‌دهنده کاهش بیش از ۳۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
جمع مبالغ تجمیعی فروش شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه به بیش از ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
در نمودار بالا مبالغ فروش ۴ ماه اخیر به همراه ارقام مقایسه‌ای سال قبل از آن ارائه شده است.

نظرات کاربران