دعوت وزیر نفت از تمامی فعالان و صاحبان صنایع پتروشیمی، پلاستیک ، پلیمر و صنایع پایین دستی جهت حضور در نمایشگاه ایران پلاست

وزیر نفت از تمامی فعالان و صاحبان صنایع پتروشیمی، پلاستیک ، پلیمر و صنایع پایین دستی جهت حضور فعال و مقتدر در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست دعوت به عمل آورد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت روزشنبه 23 شهریور ماه گفت: در حالی به استقبال برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می رویم که در اواخر جهش دوم صنعت پتروشیمی قرار داریم.
وی با بیان اینکه با تحقق اهداف جهش دوم پتروشیمی تولید محصولات پتروشیمی به بالای ۱۰۰ میلیون تن در سال می رسد، افزود: از تمامی فعالان و صاحبان صنایع پتروشیمی، پلاستیک ، پلیمر و صنایع پایین دستی جهت حضور فعال و مقتدر در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست دعوت می کنم.

وزیر نفت تاکید کرد: در نمایشگاه ایران پلاست امسال خواهیم گفت که چقدر برای اجتناب از خام‌فروشی تلاش و چقدر صنایع پایین‌دستی در کشور ایجاد شده است و چه برنامه‌هایی برای آینده و توسعه این صنعت داریم.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 31 شهریور لغایت 3 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران