جزییات طرح جدید پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربو

بعد از مدتها، برای اولین بار خبر پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژر ایران خودرو به عنوان طرح مشارکت در تولید با موعد تحویل یکساله از سه شنبه مورخ 24 دی 98 تا زمان تکمیل ظرفیت از ساعت 11 صبح آغاز می گردد.

برای اولین‌‌بار طرح جدید پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربو از سوی ایران خودرو آغاز خواهد شد.

شرایط ویژه بخشنامه :

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

" مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربري و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود."

مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده می باشد.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی باشد .

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت11 صبح روز سه شنبه مورخ 98/10/24

اعلام طرح پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ - دی 98

به منظور ثبت‌ نام مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی ازجمله هر کدملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبت‌نام خودرو در 18ماه گذشته از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، دارا بودن سن 18سال و ارائه گواهینامه رانندگی اعمال می‌شود.

در این روش فروش مبلغ مابه‌التفاوت، هنگام صدور دعوتنامه براساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

ثبت‌نام صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

نظرات کاربران