محصولات جدید شرکت Total Corbion PLA بر پایه ی رزین PLA

در نمایشگاه بین المللی Fakuma که در دسامبر گذشته برگزار شد شرکت Total Corbion PLA شرکت کرد. در این نمایشگاه محصولات مختلفی بر پایه ی رزین PLA از طرف این شرکت معرفی شد. رزین های PLA معرفی شده توسط این شرکت Luminy PLA نام داشته و شامل تمامی گونه های PLA استاندارد و مقاوم در برابر حرارت شده و برای محدوده ی گسترده ای از کاربردها از جمله بسته بندی مناسب می باشد.

برای درک بهتر مقاومت این گونه ها در برابر حرارت، افراد بازدیدکننده قادر بودند در غرفه ی این شرکت در نمایشگاه در لیوان های تهیه شده از آن چای بنوشند. 
شرکت Total Corbion PLA راه حل های نوآورانه ی بسیار زیادی را به خصوص برای کاربردهای لوکس ایجاد نموده است. به عنوان مثال این شرکت پوشش صابون را با استفاده از این رزین و چندسازه های چوبی زیست تخریب پذیر معرفی نموده است. رزین تولید شده ی Total Corbion PLA توسط Sulapac فنلاندی در این کاربرد خاص مورد استفاده قرار گرفته است. از آن جایی که این ماده از منابعی تجدیدپذیر ایمن و خالص ساخته می شود، فاقد هرگونه آمیزه ی مضر می باشد. 
یکی دیگر از راه حل های نوآورانه و لوکس این محصول، بسته بندی سیاه و گرماشکل دهی شده مخصوص غذا، پنیر، سوشی و اسفناج بوده که توسط شرکت Pack and Proper تولید شده است. این بسته بندی از Luminy PLA ساخته شده و ظاهری سنگ مانند را داراست.
رزین PLA ساخته شده توسط Total Corbion PLA به شرکت های بسیار زیادی داده شده است. از جمله این شرکت ها و تولیدات آن ها می توان به فنجان های کاغذی شرکت Totempak، پیش بندهای گارسون ها توسط شرکت Gaia، فنجان های مخصوص قهوه توسط شرکت WinGram، کیسه های چای های کیسه ای توسط شرکت Nonwoven Network، کپسول های قهوه توسط شرکت ATI، بسته بندی های گرماشکل دهی شده توسط Bio4Pack و بسته بندی بستنی توسط شرکت Synbra اشاره کرد.

همکو اخبار و تحلیل صنعت پلیمر

نظرات کاربران