افت ۱۲۸ واحدی شاخص بورس

امروز در بازار سرمایه تعداد ٩٩٧میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ٢٠٣میلیارد تومان در ١١٧هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ١٢٨واحدی در ارتفاع ٩٨هزار و ٣٠٠واحد قرار گرفت.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ٩٩٧میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ٢٠٣میلیارد تومان در ١١٧هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ١٢٨واحدی در ارتفاع ٩٨هزار و ٣٠٠واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام دیروز به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ایران خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پالایش نفت بندرعباس، توسعه معاون و فلزات و پتروشیمی جم با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ٤١واحد، کل (هموزن) ٤٦واحد، قیمت (هموزن) ٣٥واحد، آزاد شناور ٢٧٤واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ٧٦ و ٣٥٤واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ٢٢٢میلیون ورقه به‌ارزش ٢٠٧میلیارد تومان در ٣١هزار نوبت، آیفکس ٢,٦ واحد افت کرد و در ارتفاع ١٠٩٩واحد قرار گرفت.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت نفت و سوخت، قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر، قیمت ارز و دلار

نظرات کاربران