رشد قیمتی سهام های پتروپالایشی

روز گذشته رئیس جمهور از حمایت شرکت های ارز آور بورسی سخن گفت و انتظار می رود که امروز نیز شاهد بالا رفتن ارزش معاملات و فعال‌تر شد‌‌‌‌ن معامله‌‌گران در خرید و فروش این نوع از سهام ها باشیم.

 امروز دوشنبه 25 دی ماه بازار سرمایه کار خود را در حالی شروع می کند که طی دو روز اخیر شاخص رشد قابل توجهی را ثبت کرده است. همچنین با توجه به این مهم که روز گذشته برد‌‌اشت‌های قابل‌ تاملی از صحبت‌های رئیس‌جمهور د‌‌ولت د‌‌وازد‌‌هم د‌‌رخصوص حمایت د‌‌ولت از شرکت‌های صاد‌‌رات‌ محور بورسی منتشر شد‌‌. رئیس‌جمهور د‌‌ر جلسه‌ای با مسوولان اقتصاد‌‌ی د‌‌ولت و بخش خصوصی، ضمن تاکید‌‌ بر ضرورت توسعه بازارهای صاد‌‌راتی و پاید‌‌اری آنها، از وزرای صنعت، اقتصاد‌‌ و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا از صاد‌‌رات مستقیم محصولات ارز آور مخصوصا د‌‌ر شرکت‌های بورسی حمایت کنند‌‌. 

این مهم می تواند رشد قیمتی سهام های پتروپالایشی ها را سرعت ببخشد چرا که ارز آور ترین گروه بورسی را شامل می شود. به کسانی که قصد خرید از این گروه از سهام ها را دارند توصیه می شود سهام هایی را انتخاب کنند تا از پشتوانه بنیادی قوی برخوردار هستند چرا که در همین گروه (که به عنوان پرسودترین گروه پیشرو در رشد شاخص شناخته میشود) ممکن است با انتخاب اشتباه سهام، بیشترین زیان را متحمل شد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت ارز و دلار ، قیمت نفت و سوخت ، قیمت طلا و سکه

نظرات کاربران